♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Selasa, Ogos 16, 2011

Seni dan Kraf Kanak-kanak ke Nie??

Assalamualaikum..
Hey buddies..

Alhamdulillah..
Satu asemen dah selamat mendarat kat atas meja lect minggu nie..
huhuhu..
Asemen seni dan kraf..
Utk asemen nie Nia kena wat buku skrap..
Bukan macam buku skrap yang bese2 kita wat masa kat sklh dulu..
Buku skrap nie mesti ada 20 hasil seni yang kitorg bljr dalam subjek seni dan kraf awal kanak-kanak.

Tema dia hanya lah menggambar dan membuat corak dan rekaan..
Tak kisah kita nk wat apa..
Asal kn dalam setiap satu hasil seni tue menggunakan 20 teknik menggambar dan membuat corak dan rekaan.

Daa wat penat2 kn..
so skrg nie Nia nk kongsi laa kat buddies2 semua hasil kerja seni Nia yang tak seberapa ni..

Untuk makluman semua Nia memang buta seni..
Sampai kan masa kat sklh dulu bila nia lukis cikgu bley kata...
"Nia bukan sebatang pokok tapi sekeping pokok..
Nia ingat lagi apa cikgu Zila cakap sampai skrg..
hihihihi..


ok.. 
nak tau macam mana nia wat bley tnye pasnie ok...
penat daa nie..
ngantuk.. 
huhuhu..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA