♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Sabtu, Ogos 20, 2011

Hati Gundah Gulana...

Assalamualaikum.. 
Hey Buddies..

Erm.. daa nk dekat raya daa kn..
Minggu depan mula laa cty..
Tp ada je dak2 upsi nie yg daa blik awal2 sbb minggu depan tak de kelas..
Tp Nia still lagi ada kat TM..
Meniti hari2 yang genting.. dengan hati yang gundah gulana dan penuh dengan prasangka dan sangsi..

Mata je tgk lappy..
tgn je yg terus menaip asemen..
tapi hati n fikiran ke lain...
tgn menyuap nasi ke mulut masa berbuka pun tak rasa apa..
Berat betul nia rse kali nie..
Masalah datang bertubi-tubi..
Tak selesai satu daa datang satu lagi.. 
Bila nk selesai nie..
Tak larat daa nak berperang dingin gnie..
Sdey hati nie..
Maybe salah Nia sendiri yang berat untuk mula kn kata...
Malu nk mula kn kata..
tak tau nk kata apa..


Pada kwn2 je laa nia ngadu sakit yang nia rse..
Mekasih utk Ain yg sudi dgr keluh kesah kawan nye yg patah hati nie...
patah hati ke??
ermmm..
nia pun tak tau nk kategorikan keadaan hati nia skrg nie macam mana..
yang nia tau hati Nia tak tenang..
Nia harap sgt jarak yang jauh nie tak jadikan masalah nie bertambah teruk..
Bayang kan je laa seorang timur sorg lagi barat...
jauh kn... 
Ya Allah kuat kn laa hati ini..
Berkatilah perhubungan kami ya Allah..
Hanya kau sahaja yang tahu isi hati ini ya Allah...
tak sanggup rse nye hati ini menanggung rasa sakit ditinggalkn Ya Allah..
Kembalikan dirinya yang dulu kepada ku ya Allah...
Hapus kn laa segala rasa dingin yang dirasa kn nye pada ketika ini ya Allah...
Sesungguhnya ku amat merinduinya..
sesungguhnya ku amat menyayanginya...


 
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA