♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Sabtu, Julai 16, 2011

Selamat Jalan Sahabatku..

Assalamualaikum..
Hey Buddies..

Lama NIa tak coret kn apa2 kat diari Nia nie kn..
Actually Nia bz sangat minggu nie..
Bz sangat sampai seminggu nie Nia langsung tak masuk kelas..
Mana tak nye.. 
dari arie isnin sampai rabu ada program dekat UIA (IIUM)..
Pastue arie khamis plak ada pulak lawatan ke PDK Trolak Selatan..
Memang minggu nie agak memenat kan..
Tapi Best..

Tapi kat sini Nia tak nk cite pasal ke UIA ngan ke Trolak selatan dulu..
Kita simpan dulu cite tue memandang kan pics Nia masa kat sana Nia tak dapat lagi..
Arie nie Nia nk bercerita pasal kawan Nia, Mastura Jantan..


Alhamdulillah 
kawan Nia yang sorang nie berpeluang untuk menjejakkan kaki ke rumah Allah...
Walaupun sekadar ibadah umrah..
setidak2 nya sahabat Nia berpeluang utk memijakkan kaki ke kota mekah...


Ermm.. Bila laa giliran Nia ek..
Insya-Allah satu hari nanti Nia pun nk jugak pergi sana..
Bawak Mak ngan Ayah..
Nia nk merasa sendiri macam mana rasa nye melihat dengan mata kepala sendiri rumah Allah, Kaabah..
Biasa nye dok dengara cite org je..
Kadang2 tue terdetik jugak hati nie nk merasa sendiri.. 


AHHH..
Sunyi laa umah kitorg bler jannu (MASTURA) nie tak de...
Sbb dia laa yang paling bising n kelakar sekali kat umah kitorg..
Jannu nie akan bertolak esok..
Arie ahad..


Semalam dia daa blik kampung daa..
Nk uruskan apa yang patut..
Ye laa nk brjalan jauh kn..



So kitorg pun semua g laa antar dia ke stesen keretapi..
Dia siap tukar nama stesen tue lagi..
dia kata klau airport org panggil airport so klau stesen keteapi jadi landport laa..
huhuhu..
Ada2 je laa idea dia nk wat org gelak.. 








To my jannu @ mastura jantan..
semoga ko selamat pergi dan balik..
Selamat beribadah sahabat ku..
& jgn lupa doakan kesejahteraan aku kat sana ok..
We will miss u Bebeh...
^_^

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA