♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Selasa, Jun 14, 2011

Saya Tak Sihat laa!!!

Assalamualaikum...
Hey Buddies!!

Daa berapa arie tak update blog..
Semalam ingat nk update tapi daa telan ubat terus tido..
Tak larat sangat2 nk bgn..
Lena sgt Nia tido semalam...
Org call pun Nia tak dgr..
Tue laa dia penangan ubat batuk...
Ngantuk je lebih tapi batuk nye baik tak jugak..
huhuhuhu..

Sakit je rasa tekak nie bangun tido tadi..
Bler nak berenti nie..
Daa berapa arie daa nie..
Tak larat daa nie..
penat rse nye asyik batuk2 je..

Bukan Nia sorg je yg menerima nasib begini..
Kak Izu (roomate ku) pun menerima nasib yg sama..

Semalam kitorg pun sama2 laa pakat2 g pusat kesihatan UPSI...
Nasib bek tak bnyak ubat yg dia bg..
Daa laa Nia nie tak suka makan ubat.
huhuhuhu..

Dktr bg ubat batuk, ubat demam, n antibiotik...


Yg nie bekas ubat yg diorg bg..
macam bukan ubat yg ada kat dalam tue kn..
Mas kata daa macam ada french fried je kat dalam tue...
huhuhu..


-Nia Sarang Hae Yo-
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA