♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Sabtu, April 09, 2011

Muhammad Aqil Najmi..

Assalamualaikum..
Hey Buddies..

Setelah 16 adik ku Joy hidup sebagai anak bongsu..
Pada 4 april 2011 akhir nya telah lahir seorg yang merampas takhta nye sebagai anak bongsu dalam keluarga kecil kami..
Akhir nya lahir lagi penyambung zuriat keluarga kami..


Nama yang diberi Muhammad Aqil Najmi..
Lahir pada 4 April 2011 kat Hospital Ampang...


Mak kata muka Aqil nie macam muka akak nye masa baby dulu.. 
Hidung je yg lain..
Ikut hidung ayah..
huhuhuhu..
Comey tak???
(>_<)

Yang nie plak gambar yg sempat ayah snap masa kat hospital Ampang arie tue..


Comey nye adik akak nie....


1st time pegang baby..
Mula2 tue takut laa jugak.. 
Tapi lama2 ok...
Kena laa blajar kn..
Nama pun dak PAKK..
Cam ne nk jd cikgi klau tak tau cam ne nk pegang baby..
Anggap laa macam latihan sebelum jd cikgi nanti k..


Nasib baik Aqil tk nangis..
Klau tak tue tak keruan laa akak..
Tak tau nk wat apa..

Aqil nie asyik nk melekat je ngan mak..
Asyik nk dok dekat je ngan mak..
Bler jauh skit..
Letak dia kat katil dia..
Terus meraung2..
Menangis-nangis....

Kecian kat mak..
Daa laa tak bley gerak sgt..
bersalin operate kn..
Paham2 je laa..
Sakit nye lagi teruk dari bersalin normal..
Akak tengok sendiri bekas jahitan tue..
Memang ngeri laaa..

Tabib spring laa kat mak..
&
kat semua ibu2 kat dunia..
Walaupun sakit, bersabung nyawa..
Tetap melahirkan kami kat dunia nie..

Mekasih Mak..
Akak sayang Mak..
Muaaaaahhh!!!

-Nia Sarang Hae Yo-
sye rindu kat awk!!! (T_T)
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA