♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Selasa, Mac 22, 2011

Happy Birthday Cik Nad!!!!

Assalamualaikum..
Hey buddies...

1st of all..
Happy birthday cik Nad!!!

Daa masuk umur 23 daa kwn kita nie...
hihihihihi

Birthday Cik Nad nie 21 mac..
malam tue tepat pukul 12.00 kitorg siap nyanyi lgu hb lagi utk cik nad..
huhuhuhu..

jeles sbenar nye... 
birthday Nia bln Mei nanti cuti tak dapat nk celebrate ngan kwn2..
Tak pe laa..
daa nasib Nia gnie.. 
tak pe laa..
T_T


esok nye tue kitorg daa plan nk wat suprise utk cik nad..
huhuhu..

Kitorg cakap ngan dia nk wat mkn2 kat kfc smpena kejayaan bengekl kitorg arie tue..
Padahal kitorg sje nk celebrate birthday dia..


Sdap gler kek nie..
huhuhu..
Mocha + Chocolate + coffee 


org sebelah plak yg teruja..
hihihihi..
Inae pun nk celebrate birthday jugak ek...


so sweet birthday gurl kite nie ek..






kak fiza nk minum semua ke nie??



Nia nk tnye...
Bler nk mkn nie...
Lapar daa nie...


Comey nye.. 
smua pakat pgang sudu...


yg tepi tue en Afif ye..
dia laa yg plan nie smua..
n lg satu dia laa yg bnyak kluar duit..
Mekasih abg afif...
(>_<)


ermmmm...
mcm sepadan laa plak..
huhuhuhuhu...



Nampak nye Inae jeles ye..






Kami bertiga serumah..
huhuhuhu..




Hey Cik nad marah ke??







1... 2... 3...
THHHHUUUUUMMMMMMBBBBBSSSS  UUUPPPPPSSSSS!!!!!

-Nia Sarang Hae Yo-

Ahad, Mac 20, 2011

OMG I CAN"T BELIEVE IT!!!!

Assalamualaikum..
Hey Buddies...

Bulan lepas kasut roomate nia hilang..
bukan nye murah kasut tue..
mahal kot..
branded laa jugak..
yg last pkai kasut tue Nia..
so masa kasut tue hlang Nia rasa bersalah sgt2...

Tadi dok syok2 wat asiment tetiba Atiey pgl Nia...
Dia kte dia nk tunjuk something..
Nia pun g laa tgk..
Nia memang tak sangka..
Nia tak percaya dgn apa yg nia tgk..

Daa belek bnyak2 kali bru nia pasti..
zoom..
zoom..
zoom..
zoom..

bukan sekali 2 kali nia zoom..
bnyak kali..
tak puas aty jugak..
nia crop pics dia..
dan memang Nia masih tak prcaya dgn apa yg nia nampak...

obvious gler kot..
nampak sgt tue kasut atiey yg hilang tue...
pics kat row atas tue pics yg nia ambik dr fb dia..
kat bwh tue plak gambar nia pkai kasut tue..

mencuri satu hal..
daa tue berani plak dia upload pics dia pakai kasut tue kat FB..
memang gler laa..
nia kasut yg nia pakai..


Nampak tak tanda hitam kat kasut yg sbelah kiri tue??
tanda hitam tue laa yg wt atiey nagn Nia bley detect yg tue kasut atiey..
jenama pun sama...

OMG....
Yaa Allah...
I really can't believe it!!!

menda nie memang bukak mata Nia supaya jgn nilai org berdasarkan luaran nye sje..


DONT U EVER JUDGE A BOOK BY IT'S COVER!!!!



-Nia Sarang Hae Yo-

Sabtu, Mac 19, 2011

Anugerah Tuhan Yang Sempurnakan Ku..

Assalamualaikum..
Hey Buddiies!!!


Nia bersyukur dengan hidup yg Nia lalui skrg..
Nia ada kwn2 yg sentiasa di sisi Nia..
Susah.. 
Senang..
Diorg ada...
Terima kasih sgt2 kat diorg..


Korg laa yg warnai hidup aku ngan sejuta warna keceriaan
dan
pengalaman yang amat indah untuk aku sematkan dalam diari hidup aku 
sebagai 
seorg insan yg serba kekurangan..


Bg Nia..
Diorg laa anugerah yang sempurnakan ku..

 Meaningful gler laa lgu nie...
~like~like~like~like~
Nia harap..
Hari2 yg akan dtg akan menjadi hari yg indah dan di berkati oleh-Nya..
Insya-Allah..
-Nia Sarang Hae Yo-

Jumaat, Mac 18, 2011

Rindu Seorang Teman..

Asslamualaikum..
Hey Buddies..

Malam daa mulai berarak ke pagi.. 
Tapi mata Nia nie masih tak de tanda2 nk lelap..

Sebenar nye..
Malam nie tetiba Nia rse rindu ngan seseorg..

Rindu yg teramat sgt..
Rindu sgt nk dgr suara dia..
Rindu sgt nk gaduh2 ngan dia.. 
Rindu sgt nk dgr gelak tawa dia yg tak ikhlas tue (wlaupun sbnar nye ikhlas)

Tak tau macam mana hubungan kitorg yg rapat 
Bley jadi renggang sampai macam nie skali...
Bukan setakat nia.. 
Rasa nya dia pun tak dapat nk jawab soalan nie...

Daa genap setahun benda tue jd..
Tak kn laa dia ngan nia masih jauh hati...
Buddies yg lain sruh Nia lupa kn je pasal dia..
Tapi tak bley sbb dia sahabat Nia..
Dia pernah rapat ngan Nia...


Errmmmmmm...
Nie laa padah nye..
Bler hati daa sakit tak de sape yg dapat nk ubatkan..
Memang ada org kata masa bley ubati hati yg sakit..
Tapi mana bukti nya..
Sampai sekarang tak de khabar berita yg nia terima dr dia..


Mungkin salah nia jugak...
Tak pandai nk jaga hati kwn sendiri..


Hurmmm..
Nia harap dia bca post nie...
Nia harap dia dapat dia maafkan Nia...


aku klau bley tk nk sebut nama ko kt sini..
 tapi ko mesti tau yg aku brckp psal ko,.


-Nia Sarang Hae Yo-

Rabu, Mac 09, 2011

On Sale Again!!!!!

Assalamualaikum..
Hey Buddies!!!

Kat sini Nia ada laa brg yg Nia nk promote..
Sbnar nye nie adalah salah satu tugasan asiment nia..
Untk subjek keusahawanan..

Setiap student akan dibagi brg untuk dijual..
Dan Nia plak dapat selendang..
Ada empat helai semua nye..

Di sbb kan tak de duit nk crie model..
So Nia sendiri laa jadi model neh..
HUHUHUHU!!!

Ada bakat tak Nia jd model??
(>_0)

klau cik abg mesti kata..
SOOO SOOOOUUUURRRRR!!!

oK..
untuk 3 selendang nie harga dia just RM7 je..
agak urah sebab arie tue nia g survey kat pesta buku & informasi harga untuk selendang gnie pling murah pun Rm 10..
So untung laa sape yg beli ngan Nia..
Huhuhuhuhuhu....



*yg nie lebar skit dr selendang yg Nia biasa pakai*

Ok 
Untuk selendang warna biru nie pulak.
Harga sebenar RM 12..
Tapi nia bg discount skit..
Nia jual Rm 10 je..


Erm..
Kasut Nia nie plak bg sesiapa yg rajin jenggah blog Nia Sarang Hae Yo sebelum nie mesti pernah nampak nia promote kasut nie kn..
Sebenar nye kasut nie tak laku lagi..
huhuhuhu..
Agak sdey ye...
nia bg link untuk post nie yg sebelum nie pasal kasut nie bg sesiapa yg nk tau cerita disebalik kasut cinderella nie ek...
*klik kat word kasut cinderella ek..*

-Nia Sarang Hae Yo-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA