♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Jumaat, Februari 11, 2011

Warna Warni Minggu Kuliah..

Assalamualaikum..
Hey Buddies!!

Daa seminggu berlalu..
Macam2 warna yg terpalit dalam minggu nie..
Warna2 ceria..
Warna2 hambar..
Warna2 sdey..
Macam2 laaa...

Minggi kuliah pertama lepas cuti memang macam tue laa..

Kelas pertama Nia minggu nie kelas Kurikulum PERMATA..
Diikuti dengan kelas Penjagaan Responsif..
Warna yang tepalit dengan jelas pada hari tue..
adalah warna biru...


Semua sepakat pakai bju biru hari tue..
Pilihan Iena laa...
Daa ada laa org yg perasan kitorg berempat nie selalu sangat pakai bju sama colour..
Senyum je bler dia kte gtue...
Erm nk wat cam ne..
Sehati sejiwa laa kata kn..

Arie Rbu tue plak...
Agak penat sikit..
Kelam kabut sikit..
sebab kelas berderet..
Walaupun kelas tue mula pukul 11 tapi Nia kena jugak keluar awal..
Pukul 9 stgh daa terpacak tunggu bas..
Bukan apa..
takut tak sempat nk makan ngan solat tengah arie nanti..
Sbb abis kelas pukul 1, kena g Kompleks Muzik untuk kelas kenegaraan sampai pukul 4..
Penat kan...

Satu Benda yg tak bley lupa hari nie..
Inae diberi surat amaran..
Sbb apa ek...
Sbb kesalahan etika pemakaian..
Biasa laa minggu2 awal duit PT masuk so faham2 je laa..
u nk duit gak..
Nie laa salah satu cara nye..


 Nie laa mak cik yg kena bang kat depan gate tadi...
Hihihihihi..
Just sebab pakai kasut bukak kat depan je daa kena amaran..
Nasib baik tak kena saman..
Tak tue melayang jugak laa duit tue..

Sebenar nye arie tue kitorg kena wat persembahan action song..
So sampai2 kelas je terus buat persiapan..
Gunting tue..
Gunting nie..
Lukis tue..
Lukis nie...

Macam2 laa kitorg buat..



Daa laa ngantok..
Nasib baik daa beli white coffee awal2... 
hihihihi..


Alaala model polystyrene cup tak???

 Tengok laa betapa tekun nye Iena mengunting benang tue...


Come laa pulak tgk hisyam wat gtue..
Rse cam nk nyanyi lagu Mr Potato je...
Mr Potato..
Mr Potato..
hihihihihi..




 nie pun ahli kumpulan kitorg jugak..
dok berbebar menunggu giliran nk wat persembahan nie..
^_*



Persembahan selesai..
Kelas selesai..
meng'kecek' jee keje nye..



Ermm..
KU.KU.MALU!!!
hihihihi...

so sweett...
Betul tak..

Hari ungu daa berlalu...
Arie Khamis plak bley dianggap sebagai hari warna pelangi..
Sebab tak de tema warna arie tue...

Nk cite apa laa pasal semalam nie ek...
Nk cite tapi segan laa pulak..
ERMMMM....
Nia tak yah cite laa..
bler daa confirm bru Nia bgtau ek..

Tapi semalam Nia nie tak ubah jd macam counsellor..
ketiga-tiga kawan nie dilanda awan mendung..
tapi daa ok daa...
hihihihi..
Yg daa jd tue kita jd kn iktibar je laa...

Bler jd cam tue semlm Nia dok pikir cam ne laa klau Nia sekali ada masalah semalam..
Sah2x laa arie nie semua gang2 Nia p kelas ngan muka tak syok je..
Erm..
Nasib baik laa Nia ok..

Apa pun harap2x minggu depan pun diwarnai dengan warna2 yg dapat menceriakan hati Nia dan org2 disekeliling Nia..

Nia suka tgk org happy je..

-Nia Sarang Hae Yo-
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA