♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Khamis, Januari 06, 2011

UPSI Sarang Hae!!!

Assalamualaikum...

Erm malam nie macam tak leh tido plak.. Tapi takut gak sebab esok pagi kelas pukul 10..
Takut terlajak macam hari nie..
Kesian Jun tak pasal2x lambat g kelas sebab Nia..
Sorry Jun!!!

Hari nie otak Nia rasa macam nak meletop je...
Sebab daa bnyak menda sangat masuk..
Bayang kan je laa, dalam masa dua jam lect bagi lecture tak henti2x... Pastu laju plak tue..
Mula2x ok lagi...
Lama2x apa yang dicatit pun jadi tak menentu..
Tulisan pun semakin buruk..


Klau cam nie selalu mau lingkup laa Nia sem nie..
OOOHHH TIDAKKKK!!!

Mesti cari jalan nk adaptasikan hal nie..
Klau tak.. fuhh naya kot...

Tue cite kelas pagi..

Kelas petang plak..
Kelang kabut jugak mana tak nye kami ada masa satu jam je untuk makan ngan solat..
Mana nk sempat..
Daa laa waktu 1 sampai 2 petang tue waktu pack..
Semua kedai penuh...
Jauh jugak laa kami menjelajah...
Dari satu kedai ke satu kedai..
Last2x singgah kat warung selera U kat depan kampus..
Main bedal je ambik makanan..
Malas nak pilih..
Sedap tak sedap ke telan je..
Asal perut daa isi..
Tak tue nanti berkeroncong je kat dalam kelas..

Bak kata Inae Chocolate,
"wat masa sekarang tak daan nk pilih2x.."

Siap makan terus berkejaran ke complex musik..
Jauh gak jalan tue...
Penat kot dengan perut kenyang tue..
Redah je..
Itu nama nye susah payah sebagai studentU...
Nie bru UPSI..
Klau dapat U lain yg lebih besar, entah cam ne jadi pun tak tau laa..
Alhamdulillah dapat study kat Upsi nie...
UPSI sarang hae!!!

-Nia Sarang Hae Yo-
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA