♥ WARKAH DARI TEMAN ♥

Isnin, Januari 24, 2011

Reforendum PTPTN

Assalamualaikum..
Hey Buddies..

Erm..
Kelas En Fadzil minggu memang best..
Tak macam minggu lepas..
Boring je..
Rasa macam bukan belajar kenegaraan..
Rasa macam belajar kesemestaan je rasa nye..
Macam2 masuk sekali..
Pening kepala Nia..

Memandangkan perjalanan dr Komplek Muzik tue jauh dr Bustop..
So untuk mengisi masa terluang tue..
Timbul idea gler main2 pijak bayang2..
Sape bayang2 dia kena pijak dia kalah..

Hehehehe..

Kebudak-budakkan sungguh laa..
Tapi fun laa..
Sape yg rasa geram ke tension ke..
Ini blh jadi salah satu cara nk hilang kan rasa tension dan geram anda...
hihihihi..
Tp kena tunggu arie petang skit..
Baru laa syok sbb bayang2 nampak clear je masa tue..



Cuba teka yang mana satu bayang2 Nia..
Hehehehe..

Bila daa nk tekat sampai bustop tue terpaksa laa dihentikan permainan kami tadi...
hihihihi..

Malu kot...


Sampai kat pindu kluar UPSI kami di beri lembaran ini..



Erm.. Bgus gak..
Nia pun dah sengkek gak nie..
Tunggu duit PTPTN lambat sgt laaa..
Hujung bulan baru laa dapat..
Hurm..
Entah laa.. Tak tau kenapa lambat sgt..
Isu PTPTN lambat nie daa jd isu yg sangat hangat d UPSI...

Sampaikan Mahasiswa Pendidik blh mintak tandatangan kitorg utk wat REforendum..
Bukan demonstrasi seperti yg di war2xkan dalam page UPSIKINI KINI...

Ok laa..
Bg Nia ini laa jalan yg paling selamat untuk bersuara..
Nie laa salah satu cara yg pihak siswa/i menyalurkan suara agar di dgr pihak atasan..






Apa pun pihak siswa/siswi yg dapat pinjaman PTPTN untuk meringgankan beban..
Pihak UPSI sendiri menyalurkan sejumlah wang untuk setiap pelajar..
Tapi duit hanya lah sebagai pinjaman kepada pelajar sementara duit PTPTN masuk..
Means nanti bler duit PTPTN masuk duit tue akan dipotong laaa...
hehehehe..

-Nia Sarang Hae Yo-
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@SEMUA YANG TERCATIT DISINI ADALAH HAK MILIK TUAN TANAH WHICH IS ME YUS NIA